Bezoek Museum44 ‘in het spoor van Reizen Waes’

Ga deze zomer zelf op trot, in het spoor van Reizen Waes! Boek via Keolis-Travel nu je weekendje in het Hageland.

Dag 1 zaterdag

Vandaag leren we aquarellen op het domein van de abdij van Averbode. Nadien krijgen we een proevertje van het abdijbier en de abdijkaas. In de namiddag doen we een unieke tour met de VESPA doorheen het Hageland. Met een bezoek aan een wijnboerderij, het kasteel Van Horst, de Vlooybergtoren en een bezoek aan Museum 44 in Meensel-Kiezegem.

Dag 2 zondag

In de voormiddag gaan we de sportieve tour op. Je kan kiezen tussen een initiatie veldrijden of mountainbike alsook een kanotocht vanuit Diest tot in Zichem. In de namiddag rijden we richting Leuven waar we een kort stadsbezoek hebben met als afsluiter een fantastische BBQ workshop door de BBQ brothers op hun dakterras in Leuven.