Museumcafé op zondag 14 mei 2023 – Moederdag

Op zondag 14 mei 2023 kan je terecht in de ontmoetingstuin van Museum44 Meensel-Kiezegem voor een natje en een droogje. Tijdens een gezellige namiddag kan je met het gezin, familie of vrienden komen vertoeven in de tuin en het verhaal van Meensel-Kiezegem ontdekken. Ter gelegenheid van moederdag voorzien wij voor elke mama een fijne attentie.

Ontdek het verhaal van Meensel-Kiezegem

Op de dag van het museumcafé kan iedereen het museum bezoeken aan het kortingstarief van 5 EUR per persoon (1 EUR per kind/student). Onze gidsen staan in de namiddag paraat om jou rond te leiden in en rond het museum.

Vertoeven in de ontmoetingstuin

Tijdens het museumcafé kan je in de tuin van het museum een drankje komen nuttigen met het gezin, vrienden of familie. De opbrengst van deze activiteit gaat integraal naar de werking van het museum.

Thema ‘Moederdag’

Dit museumcafé gaat door op moederdag in onze streek. Voor elke mama voorzien wij een leuke attentie tijdens het bezoek. Ook leggen de aanwezige oorlogswezen om 15u een bloemetje neer aan de spandoek van ‘De Weduwen van Meensel-Kiezegem’, die we in 2022 onthulden aan de Sint-Mattheuskerk.