Nieuwe tenten in de Museumtuin dankzij Cera

Na een grote storm aan het einde van het museumseizoen in 2022 werden de tenten in onze museumtuin sterk beschadigd waardoor ze niet langer bruikbaar waren. Een onverwachte financiële tegenvaller voor ons jonge museum. Maar daar komt nu verandering in dankzij Cera. Cera steunt namelijk de aankoop van gloednieuwe tenten voor onze museumtuin met maar liefst 3.000 EUR.

Dankzij Cera kunnen we dus ons nieuw cultuurseizoen met gloednieuwe tenten en een tuin boordevol beleving, ook in 2023. Vanuit Museum44 zijn we Cera dan ook enorm dankbaar voor deze steun.

Marc Cauwbergs, directeur van Museum44 geeft aan: “Cera toont hiermee haar sterke lokale verankering in het Hageland, en haar betrokkenheid in onze gemeenschap. Een steun als deze maakt voor onze kleine vereniging een enorm verschil. We zijn Cera en haar coöperanten dan ook zeer dankbaar.”

Over Cera

Met 400.000 enthousiaste vennoten is Cera de strafste en warmste coöperatie van het land. Samen geraken we verder, beleven we meer en investeren we beter: in initiatieven die (het) goed doen en mensen verbinden, in projecten die opbrengen voor ons allemaal.
Samen hebben we ’t goed voor elkaar.

Wil je meer weten over Cera en hoe je vennoot kan worden? Ontdek alle info op cera.coop of in het filmpje hieronder.