Open Museumdag op 15 december 2019 mét Vredeslicht

Op zondag 15 december 2019 is het open museumdag in Museum44. We zijn geopend van 10u tot 20u, je kan het museum bezoeken aan kortingstarief van 4 EUR pp (of 1 EUR voor studenten en jongeren). Daarnaast voorzien we gratis geleide rondleidingen om 11u, 15u en 17u.

Museumcafé
Je kan ook een bezoekje brengen aan ons museumcafé die dag, we voorzien lekkere winterse drankjes van warme chocolademelk tot een (streek)jenevertje.

Vredeslicht
Op 15 december ontvangen we in Meensel-Kiezegem ook het vredeslicht, dit vertrekt uit Israël en reist doorheen de hele wereld, over alle godsdiensten heen. Omstreeks 18u zal het vredeslicht ook aankomen aan Museum44. Vervolgens zal er een toespraak zijn van burgemeester Rudi Beeken. Om 19u kan men desgevallend een avondwake bijwonen in de kerk van Meensel of een avondbezoek brengen aan Museum44.

Tot dan?